Minecraft bázis

Minecraftbázis - minden ami minecraft.
Nincs meg a játék, de ki szeretnéd problálni? Akkor ez a te bejegyzésed:
Minecraft 1.7_01 update.
Ezen a linken letöltheted a játékot, és tutorialvideó is van aminn elindulhatsz a minecraft világának felfedezésében!

1.8: Élménybeszámoló 2. rész

2011.09.13. 20:42 Factori[an]

 Már naponta olyan 330 körül van a blog látogatóinak száma. Legtöbben persze a játékkal kapcsolatos újdonságokért jönnek, illetve magáért a játék letöltéséért. :)

A harcrendszere lett a játéknak az egyik legjobb. Hála az égnek (akarom mondani Notch-nak), már a kilőtt nyilak sokkal erősebbek. Az hogy egy nyíl mennyit sebez, attól függ hogy mennyire húzod fel az íjadat, de ez gondolom egyértelmű. Teljesen felhúzott íjjal egy lövéssel leteríthetőek az állatok. Míg creeperekhez és pókokhoz is, csupán kettő nyilat kell kilőni! Persze itt a sima pókokra célzunk, a földalatti kék pókoknál már kicsit másabb a helyzet, rajtuk még nem tudtam kipróbálni a íjat (de 4-5 biztos kell nekik), ugyanis nagyon nehézkes ebben az új verzióban nyilakat gyártani. Csirkék bespawnolásának valószínűsége igen kicsi, és máshonnét pedig tollat nem tudsz beszerezni (ugye a zombi már valami húst ad ki, nem pedig tollat mint az előző verziókban). Tehát valószínűleg fogok egy monster trap-et építeni, hogy legyen bőven toll, íj és egyéb nyersanyagok.

Az élelemmel kapcsolatban annyit hogy tele van vele az egész pálya, bőségesen rendelkezésre állnak. A húsdarabokat végre nem kell külön rakosgatni, egy négyzetbe (az invertory-ban) elfér 64.

Nekem a kinézetbeli újdonságok közül legjobban a naplemente illetve a kúszónövények tetszenek, mert sokkal "valósághűbbé" teszik a játékot.

Új magokat is kaptunk, dinnyét és tököt. Dinnyét ültettem el, 4-6 óra játék után némi fejlődés látszott rajtuk, de még mindig csak egy szár látszódik, magát a dinnyét nem látni, majd lassacskán csak megérnek. :)

Eddig a pozitívumok voltak. Negatívum az nem sok lesz, még ha meg is erőltetem magam. Annyi viszont elmondható hogy az Enderman nem túlzottan erős. Bár tényleg trükkös egy mob, a teleportálásaival egyszer majdnem meg is ölt egy, de egyszerűen túl könnyű kinyírni. Másik dolog az Enderman-el kapcsolatban hogy a hivatalos videón megjelenő trailer szerint: "ne nézz a szemébe", mert hogy akkor támad. Hát, ahogy én észrevettem, ugyanúgy viselkedik mint a többi mob, ha közelébe érsz vagy támad, vagy nem, de nem függ hogy hova nézel. Másik negatívum hogy elég közel kell menni az ellenfelekhez hogy észrevegyenek, ez nem annyira valósághű így. Valahogy úgy kéne megcsinálni a játékot hogy messzebbről is észrevegyenek, minél világosabb van a közeledben, annál könnyebben. Így kb. ki is fújt, más negatív dolgot nem tudok írni 1.8 update-ről, ha valakinek esetleg eszébe jut valami, az írja le kommentben! ;) Bár valószínűleg nem fogtok tolongani. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://minecraftbazis.blog.hu/api/trackback/id/tr223225247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szpidí 2011.09.13. 21:42:25

Én még nem töltöttem le ezt az 1.8 pre izét, szóval lenne néhány kérdésem:

Az éhség mérőt kilehet kapcsolni? (Nekem őszintén nem nagyon jön be ez az új kajarendszer :S.)

A peaceful fokozatot meghagyták?

Lesz 3. része az élmény beszámolónak?

Szpidí 2011.09.13. 21:43:30

Ja és még egy:

Mi ez a silverfish? Mit csinál? Hol található?

Morinmukk 2011.09.14. 18:00:21

Nekem egy kis nézeteltérésem van az endermanról.Ugye bár ne nézz a szemébe és ez igaz,neked talán azért nem csinálta mert még nincs teljesen kidolgozva és néhol-néhol hibás.Nekem úgy volt egyszer hogy a bányában találtam rá semmit nem csinált de amikor a szemébe néztem akcióba lépett.

Morinmukk 2011.09.14. 18:03:26

@Szpidí: A silverfish pontosan nem tudom a jelentését de sztem patkány.Strongholdokba találhatók melyek földalatti kőböl/zúzott kőböl készül random spawnolva.Első ránézésre olyan mint egy természetes clay vagy sima kő blokk de szét tudod verni kézzel és akkor kijön belőle pár(pontosan nem tudom mennyi)patkányszerű valami és a legközelebi playert megtámadja.
süti beállítások módosítása